Artykuł sponsorowany

Jak znaleźć dobry lokal pod usługi?

Jak znaleźć dobry lokal pod usługi?

Nie da się ukryć, że lokalizacja firmy ma częściowo wpływ na jej powodzenie. Kluczowe jest nie tylko to, gdzie się znajduje, ale także układ i powierzchnia nieruchomości. Dlatego przed zakupem warto dobrze rozeznać się na rynku i poszukać lokalu, który jak najlepiej spełni Twoje oczekiwania i będzie dopasowany do Twojej działalności. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak znaleźć dobry lokal usługowy.

Układ i metraż lokalu pod usługi

O oferty wynajmu lub sprzedaży lokalu usługowego nietrudno. Jednak nie wszystkie nadają się do każdego typu działalności. Pierwszą rzeczą, jaką powinieneś przeanalizować jako przedsiębiorca, jest to, czy nieruchomość będzie pasowała do charakteru Twojej działalności. Na przykład mniejsze lokale doskonale nadadzą się jako siedziba salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego, biura podróży, czy butiku odzieżowego, ale jako klub fitness lub sklep wielobranżowy już niekoniecznie. Może wydawać się to oczywiste, ale jak się okazuje nie dla wszystkich. Co niektórzy dopiero po podpisaniu umowy orientują się, że lokal jest za duży lub za mały. Co więcej, przeanalizuj także, ile pomieszczeń potrzebujesz np. czy w lokalu musi znajdować się toaleta, mały magazyn lub inne pomieszczenie dla personelu.

Co wziąć pod uwagę, szukając dobrego lokalu pod usługi?

Być może kojarzysz miejsca w swoim mieście, w których co chwila znajduje się inny sklep lub lokal usługowy. Winą nie zawsze jest nieumiejętne prowadzenie działalności, ale także niekorzystna lokalizacja. Dlatego szukając nieruchomości dla swojej firmy, dokładnie przeanalizuj otoczenie każdego z potencjalnych miejsc. Weź pod uwagę odległość od centrum miasta, renomę dzielnicy oraz to, jakie lokale znajdują się dookoła. Koniecznie przeanalizuj lokalizację pod kątem grupy odbiorców np. sklep z ubraniami dziecięcymi najlepiej zlokalizować na nowym osiedlu, które zamieszkują rodziny, a z kolei restaurację blisko centrum miasta.

Jaka lokalizacja jest najlepsza dla lokalu usługowego?

Może się wydawać, że nieruchomość w centrum miasta to idealne rozwiązanie, ale ono też ma swoje minusy. Przede wszystkim takie lokale są droższe i narażone na większą konkurencję. Dobrym rozwiązaniem jest wynajęcie lub zakup lokalu na parterze nowoczesnego budynku mieszkalnego. W województwie pomorskim takie nieruchomości znajdziesz np. w ofercie firmy deweloperskiej z Gdyni Loker. Plusem lokalizacji na parterze jest to, że jest łatwo dostępna i daje możliwość dotarcia do grupy potencjalnych klientów, jaką są przechodnie. Dużą zaletą jest też to, że lokale te są nowoczesne, jasne i przestronne. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.